Fredag kväll...

Mys slutade tidigt idag klockan 14:30...trodde jag skulle sluta halv två..men schemat ändras inte fören nästa vecka...så var det med det..
Ikvällhar vi nyss avnjutit en god middag, jonas sitter och pratar med en kompis i telefonen..jag gör inget spec...får se vad det bli..ngn bra film lär det bli ikväll iallafall.
Imorgon blir det lungt på dagen. vid 14:00 ska vi vara i Nälsta hos familjen Lundberg/Erlandsson...jajjamensan det kommer bli mkt trevligt.

Och jag och Saris kommer gå till Vällingby och inhandla middagen.sen blir det tillagning av middag m.m.
Med andra ord en super helg kommer det att bli..

Jag e på ett strålande humör...och det blir väll vem som helt när solen skiner...eller hru?


kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback