Godmorgon Stockholm

vaken och klockan e inte mkt..men jag var så sjukt hungrig när jag vaknade att jag hade inget annat val än att gå upp och laga mig en portion gröt..smaskens och en kopp kaffe så nu e jag  ehhh trött igen ja jag e ju ingen morgon människa och ska nog vila lite till innan jag åker på spinning klokcan 11:30 på kungsholmen.

Idag ska jag och Jonas även besöka Stockholms glassbar smaskens även det..det e ju as fint väder så det vill jag itne missa :)

Ikväll ska jag till min underbara Sara..det ska bli mkt trevligt :)

Igår var jag och Lottis ute på Tiffenys och åt middag trevligt trevligt..

gud vad jag älskar detta underbara fina vädret....lovely..man blir sprallig i hela kroppen.


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback