Ingen bra dag idag...

usch nej känner mig sur, lättstött, och irriterad på minsta lilla sak,...vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig men man har sådan dagar som inte är så roliga..men så är det väll för nästan alla eller? ja idag på jobbet har bara velat grina och falla samma på minsta det trots som barnen/barnet har gjort..gaaaa hatar dessa dagar och det har även varit en lång dag.
Ibland känner man sig inte alls så viktig som man trodde att man var...utan nästintill sågad vid fotknölarna..ja dessa dagar är inte roliga....
Hemma är det väll inte så illa... Jonas vet hur jag fungerar att jag kan ha sådan dagar, jag berättar om jag vill prata om det, ibland kan det vara ngt på jobbet en liten liten grej som blir STOOOOR i min hjärna..som sdan dagen efter försvinner och jag tänker...varför grubblade jag över detta.

Har ätit pyttipanna nu mumsigt..varit på ett as jobbigt spinningpass på friskis...men ack så skönt.

Nu ska jag koka mig lite kaffe och bara ta det lungt.


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback