kan inte sova...

länge på helgerna...vore detta en vardag så skulle jag sova hur länge som helst men nu är det lördag morgon och jag kan verkligen inte sova..whats wrong?fattar inte...vakande sju imorse och var hur jäkla pigg som helst...vaknar oftast av att jag e hungrig eller ngt liknande..ska snart göra gröt. Min älskling kom in med en kopp kaffe till mig på sängen och min laptop...gosigt av honom...men snart ska han och jag äta frulle...för mig blir det gröt fullkornsgröt.

Senare idag blir det promenad med älsklingen, sen ska vi till familjen Lundberg/erlandsson.

Gott kaffe Jonas har gjort...mmm ljuvligt.
Nej nu har jag inte så mkt att skriva....


Joo en sak nu vill jag ha SEMESTER.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback