Mödravårdscentralen

Japp idag på morgonen var jag hos mödra för att ta cellprov samt en undersökning..det gick bra bytte även från p-piller till minipiller känner att det e dags att sluta äta en massa hormoner, har gjort det allt för länge nu..Men allt gick bra och min gynekolog är super bra.
Ida gpå jobbet var jag och Molly med de älsta barnen och annika med de älsta barnen på hennes avd på musikmeusèt det var super kul och barnen var sååå duktiga med att åka buss, tunnelbanan gå på vägen över övergånställen m.m. en eloge till dem.

Har haft möte idag efter jobbet det var bra mkt att prata om.

Imorgon öppnar jag, ska cykla till jobbet sen är det kurs på kvällen på universitetet..det är en mkt givande kurs barns språkutveckling.

Hoppas alla har haft en super dag, och grattis Hanna och Mackan till er dotter Stina.



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback