Morrn morrn

Hoppas alla ni har sovit gott. det har jag verkligen gjort som en prinsessa..så nu e jag pigg och utvilad. Väntar på att  Jonas ska duscha och göra iordning sig så att vi kan ut och gå...Ikväll åker Jonas mamma hem, gud vad helgen går fort känns ju som om hon kom nyss...men men så e det i och försiv med alla helger de bara rusar iväg. Idag klockan 17:00 ska jag på spinningpass med Anna...det ska bli nice.Behöver spinna idag :)

Hoppas att sara och daniel och barnen kan komma på tisdag på middag, bjöd dem idag...så hoppas de tackar jag *vill*.
Imorgon är det jobb igen en klämdag och vi har öppet på jobbet...det är ob helg imrogon så det blir lite extra money.

Imorgon ska balkongen betalas...so musch money..men men det e  det verkligen värt..snart ska vi köpa balkongmöbler och trall.

Hoppas alla ni får en loely day.



kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback