Pumpning av hoj

japp har nu kommit upp från cykelförådet, har pumpat min cykel det behövdes verkligen vill jag lova. Efter jobbet idag cyklade jag till Sveavägen till firskis och svettis och gick på ett spinningpass...skönt och roligt...älskar spinning det ger en sådan kick :).

Lagade hemmagjord potatismos idag med tillhörande fiskpinnar..det e rätt gott ibland,.

Ska ikväll se klart på holiday orkade inte se klart hela igår så det får bli till att se klar den med älsklingen ikväll. Imorgon öppnar jag halv åtta..efter arbetstid så har vi möte med avdelningen...det känns bra..fast jag vet att jag komer vara bra trött när jag kommer hem imorogn kvälll....för att öppna även på onsdag.

Nej nu ska jag ta och ringa min syster för att försöka komma på vad vi ska ge till vår mamma i födelsedagspresent.


kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback