Söndag...

har nyligen städat så nu e det rent och fräsch igen...upptäckte att en blomma som vi har  har fått nya blad..vilket måste betyda att jag har rätt så gröna fingrar iallafall eller?
Jonas och jag ska snart ta en promenad..ska bli skönt..det är skönt ute idag.
Igår var vi hos Sara och Daniel på dagen/kvällen mkt trevligt..åt super god middag med tillhörande rött vin...mumma kan jag lova. Vi orkade inte ta bussen och tuben hem så Jonas ringde en taxi..det e verkligen smidigt. Både ja goch Jonas somnade som stockar. Och idag tro det eller ej så sova jag till 09:00 wow jag e  så imponerad...så ja gkänner mig utvilad.

Idag klockan 17:00 ska jag träna spinning..ska bli super duper skönt verkligen.

Hoppas jag och Jonas hittar en sådan där tvättställning idag ihopfällbar som man kan ha på balkongen, vilket skulle underltta, att tvätta två maskiner på en dag istället för enbart en.

Imorgon är det måndag med jobb igen, gud vad helgerna går fort de bara rusar iväg.

Nej nu ska jag duscha...
Hopaps alla får en bra dag..


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback