Stackars alla...

som åker på försylningar, halsont och feber..flera av mina kompisar har åkt på detta och vissa mer än andra...jag e glad så jag inte åker på ngt..det e skumt egentligen hur vissa kan nästan vara imuna medan andra inte.
Idag pratade jag med Sofia hon ligger i 38 graders feber, Sara e genomförskyld och hennes bihåler e dumma...Molly ligger i ngt virus som har satt sig på hennes bihåler samt öron..Och Lottis ständiga halsont. Ja ni ska bara vet hur mkt synd ja gtycker om er VERKLIGEN.

Har idag efter jobbet tränat i gymmet, körde armar och mage idag...och lite kondition, Imorogn blir det spinning pass halv sex på kungsholmen..slutar 17:00 imorgon så då blir det att ila dit :)med cykeln.

Sitter nu och dricker kaffe och pratar med mn Saris på msn....

Ska sedan fotsätta läsa min bok Grevgatan 22....sen e grym.


Ciao bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback