Valborg

idag är det sista april vilket innebär Valborgsmässoafton och kungens födelsedag grattis!
Idag ska det jobbas för fullt fast det e inte så mkt barn idag eftersom det flesta barn e lediga idag.
Jag jobbar till klockan 17:00.
E på riktigt bra humör idag verkligen strålande humör...så som det ska vara...
Ute skiner solen, fast min darling messade mig och sa att det var kallt ute, så att jag klär mig varmt när jag cyklar till jobbet :) vad han e rar min libbling.

Imorgon kommer Sara, daniel och barnen Smilla och Pontus till oss..underbart mysigt ska det bli.
Imorgon ska det även tränas spinning på dagen.Härligt..ska se vilken tid bara..men det blir väll kring 12:00 snåret .

På torsdag fyller min mamma 60 år..så det ska firas med buller och bång vill jag loav...återkommer om det.fast det blir här i stockholm...min älskade mamma :)fast i mina ögon blir hon ju bara 25 år igen som varje år hahaha...

nej nu ska jag kila...

hörs senare

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback