Borta bra men hemma bäst

Nu är man hemkommen från Norrland hem till ljuva Stockholm...ja rubriken säger sig själv borta bra men hemma bäst. Igår när vi kom hem så var det dax att slänga alla balkongblommor som tyvärr inte överlevde torkan i lägenheten, vilket är helt förstårligt. Sen blev det att tvätta en maskin mörk tvätt...då vi inte var hemma fören vid 20:00 så han vi bara med en maskin...

Idag klockan 10:00 ska jag vara på min Jesssicas salong och färga och klippa mitt hår och förhoppningsveta hur det går med hennes kärlek hoppas det fortfarande är ett par. Sen blir det till att åka och läman in sina skor på klackning....
ska även köpa presenter till Smilla, Pontus och Sara som alla tre fyller i nästa månad...vet precis vad jag ska köpa..tihi :)

Blir till att städa idag också..behövs verkligen...ikväll kommer Anna och Magnus hit och hälsar på...Anna lär ju vara rätt stor nu då hon ska föda i september,

hörs säkert senare..nu e det frulle time

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback