Burr vad kallt det är

jag och min älskling har sett en film idag på den nya fina tv:n som Jonas införskaffade i går...vi såg 28 veckor senare , den är inte så himla bra den  mkt splatter och blod not my kind of movie om man säger så...så när vi åt sen så hade jag inte så stor aptit.

Ska snart ta mig ett bad , ska blin skönt det fryser faktiskt  det märks att hösten börjar komma med stormsteg.
Idag har jag även köppt mig ett par nya gympa skor på Stadium mina gamla får duga till att cykla i till och från jobbet.

Imorgon är det fredag snacka om att denna vecka har gått super duper fort...helt sjukt....

Imorong blir det lungt
På lördag på dagen ska jag umgås med min kära Sara och the children
lördag eftermiddag spinning pass på kungsholmen
På lördag kväll ska jag ut och dansa med Lottis på soap bar
Söndag blir lungt , på kvällen kommer min syster till oss och sover över :)

nu ska jag bada....snacka om att badkar är lyx

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback