Ciao Bella

Nyss hemkommen från Kista och bio..det sågs filmen Ciao Bella...den var väll ok men absolut ingen film som man ser på bio, utan mer en dagen efter dagen dag...eller när man ligger hemma i soffan från jobbet och är sjuk. Men som sagt den var ok..det stod att det var en komedi men det i fan om det är...inte direkt mer drama.
Jonas var totalt missnöjd med filmen, så nästa vecka ska vi se en film som han absolut vill se men som inte jag vill se...så vad gör man ? jo man har väll inget val.

Idag på jobbet gick det jätte bra med inskolningarna dom är så duktiga de små liven, endast en tjej var ledsen och det var fem minuter innan hennes pappa kom tillbaka. Men annars var de alla super duktiga.
Nu börjar sjukdommarna komma till förskolan..nu är det försylningar, dåliga magar och feber som härjar,,men så e det att jobba på förskola.

Och Sara gumman nu håller jag tummar och tår för dig ska du veta !!!!

Snart tid att sova..imorgon är det fredag jag jobbar 08:15 - 16:30. blir en lugn och avkopplande fredag kväll med bara massa mys med älsklingen..
På lördag kommer familjen Erlandsson till oss :) ska bli super duper trevligt.

den 7:e oktober så fyller jag ju år det är en söndag, så det kommer att vara födelsedagsfest den 6:e oktober..kommer bli super kul. Först förfest sen utgång...

nej nu ska ja gta mig lite vatten  är jätte törstig.

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback