Fan kan inte sova :(

Vaknade precis efter att Jonas gick till jobbet imorse klockan kvart över fem...så nu sitter jag här med en kopp kaffe då jag inte kan sova...hade kunnat sova till klockan halv sju iallafall men icke sa nicke..det gick  inte att göra.så det var väll bara att stiga upp..

Ute skiner solen som tur är det gör att man blir lite piggare av bara det...och att sedan ta cykeln till jobbet gör ju allt lättare...då hinner man vakna till innan man börjar jobba klockan 08:15.
Idag börjar inskolningarna på avdelningen 2 på fm och 2 på em.

På lördag kommer familjen Erlandsson på middag *längtar* ska bli hur mysigt som helst, ska jag komma på ngn smarrig middag hmmm får se vad det blir..

Undrar vad man ska ha på sig idag för att orka med värmen som kommer att bli ute...måste rota fram ngt svalt arbetsplagg.

image73
Sakna godingen :( puss på dig

Nej nu blir det en till kopp kaffe tror jag

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback