Fredag fredag fredag

Gud vad jag e trött på att sitta i telefon kö satt hela min rast för at tkunna prata med dem som jobbar på webbhallen snacka om att det suger...fick vänta i 30 minuter fast rösten i luren sa att det BARA VAR ETT SAMTAL FÖRE MIG I KÖN säkert att det var, inte en chans. men tillslutn fick jag tag på dem. Min kamera har varit hos dem i ca 2.5 månad ;( jag ringer och dom säger att de ska ringa pp vilket de inte gör  blir måttligt glad *not*

Nu e det fredag äntligen...har avnjutit en god middag med min sambo :)Får se om det e ngn bra film på tv ikväll eller vad kvällen annars kommer att erbjuda.

Imorgon ska jag till Sara klockan 11:00m *längtar * efter henne och barnen massa.

nu ska jag umgås med min käraste


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback