Godkväll alla kära vänner och bekanta

Sitter här nu har nyss pratat med Sofia hon har beättat om sin nya klass som hon jobbar i och hennes 2 "trevliga"kollegor fy fan säger jag bara tur att man inte har sådana ragator att jobba med...stå på dig och ta ingen skit säger jag bara.

Idag har vi haft  APT på eftermiddagen/kvällen på jobbet det gick bra ett välbehövligt möte som alltid. Har nu blivit utsedd till att gå på nätverk 1 dag/vecka. det finns intronätverk, nätverk 1 samt nätverk 2, jag ska tydligen gå på nätverk 2...kul och lärorikt ska det bli också.

Jonas kollar på morden i midsommer jag får se om jag håller honom sällskap i soffan eller om jag går och lägger mig och läser min bok som jag fick av en familj på jobbet.

Har tänkt på det som sara berättade för mig igår om en visst litet barn ,jag menar man kan inte låta sitt barn gå klädd hur som helst...jag förstår  gumman att du trodde det var en flicka....

Nej nu ska jag göra det fantastiskt roliga innan jag läser eller myser med jonas...HÄNGA TVÄTT gaaaaa vad tråkigt det är men men man kan ju inte gå runt med skitiga kläder..


kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback