Hemma igen från bio

Såg inte idag på transformer, utan vi så Irene Huss den var verkligen en mycket sevärd film som jag rekomenderar att se. Den ska ses på bio inte hemma i tv soffan.

Idag belv det inte ngn träning då det var stängt på friskis pga utbildning av tränare. Så det blir att träna imorgon istället ska bli underbart känner mig så laddad blev så ledsen när jag såg att det var stängt idag hade verkligen tänkt att träna ett hårt träningspass idag.

Idag har jag shoppat loss lite, det blev 2 tunikor på gina, ett linne samt 2 par leggins även dessa plagg på gina. Inne på H&M införskaffade jag mig en ny hårborste, 7 par strumpor samt ett par nya tränings byxor.

Måste även kolla på ett par nya inne tofflor att ha på jobbet, helst ett par från birkenstock men annars scholl.
Det finns en skoaffär vid jobbet så det blir nog att gå förbi på måndag ochse vad de har att erbjuda.

Nu ska jag mysa med min libbling.


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback