I Härnösand en sväng

Sitter nu i JOnas mammas hem, Hon jobbar idag jag och jag och älsklingen ska på stan får se om jag hitter ngt nice att köpa. NU är det ca 2,5 dagar kvar här uppe i Norrland. Det har varit en mkt lugna semester så nu kan jag väll påstå att jag känner mig utvilad.Och synd vore det väll annars.
Igår kväll var jag och jonas på Hamnkrogen en mkt mysig och trevlig resturang som ligger nere vid båtarna och vattnet i Härnösand. Där åt vi god mat och drack god dryck och bara njöt av tillvaron. Det var även ett bluesband som spelade , vackert vackert.
På måndag när vi kommer hem bkir det till att tvätta och dona hemma, på tisdag ska jag till frissan klockan 10:00 på kvällen ska jag träffa Anna Edling. På ONsdag så ska jag på dagen tillsammans med min käraste kolla på nya köksmöbler, (hoppas att det blir de på EM möbler) på kvällen blir det till att vara med Sofia och Lottis. På torsdag ska jag till Sara och barnen..längtar tok mkt dit saknar dem såååååååååååååååå mycket. På kvällen kommer jEnny och Jimmy. och på Fredag morogn blir det iväg till GÖTEBORG åter igen på söndag kväll...sen börjar jobbalvaret igen
Snacka om att semestern har gått med stormsteg....

Nu ska det ätas frulle....

ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback