Måste man...

...vara så perfekt hela tiden? jag blir så trött när inte mäniskor kan prata i klarspråk..JAG ORKAR INTE MED DETTA sluta klaga så jävla mkt..man kan inte ha samma åsikter om allt..ja det kan vara så att ngt e fel men vi vet inte..vi måste ta reda på ngt och hjälpas åt är det så svårt..och du är inte inte bättre än oss bara för dessa anledningar du drar upp eller bättre och bättre det verkar som om du är bättre. ja gslår vad om att barn är kapabla till att att förstå vad som är rätt och fel när dom är små...herre gud dom är inga spädbarn...vi måste lita på de små liven gaaaaaaaaaa bli så trött...måste man dalta hela tiden?

Jag har haft en ok dag på jobbet, eller bra förutom denna dikussion....gaaaaa ja man kan inte alltid tycka samma sak som alla andra..men man måste kunna mötas på vägen och se hur man ska gå vidare. Det är ingen som har sagt att det är ngt fel, men ngt är det som vi måste komma till bukt med.

Sitter här nu vid datorn och har ont i huvudet.....måste nog ta mig lite kaffe strax...


*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback