Spinning och nyttig middag

Nu hemkommen från jobb och ett hårt träningspass för ledaren Gabriella som för överigt var skit bra snacka om att peppa alla motionärer...go girl. Efter passet var mina ben som gelè och det var rätt tufft att cykla hem från sveavägen hem till västra skogen...men väl hemma så kändes det ljuvligt,.det ksa ju kännas.

Nu håller jag på med att koka spenat soppa mumsfillibabba...nu jävklar ska det vara nyttiga middagar ingen skit mat...fast på helgerna ska man ju äta gott det får man inte glömma , det går inte enbart att äta morötter och dricka vatten.
Nej nu är det sunda tider med mkt motion och hälsosam mat...

När jag kom hem idag så stod det en annan tv i vardagsrummet...min käraste har nu köpt sin älskade 40 tumms tv...så nu är han barnsligt lycklig..

nej nu e det mat dags....

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback