Vilket underbart väder

hoppas verkligen att detta väder håller i sig, vill att det får vara så här ett bra tag...inte för att jag inte tycker om hösten jag ÄLSKAR hösten verkligen underbart med den svala höst luften men jag har inte emot att sitta ute på vår underbar balkong och solen värmer :) lovely.

Jonas sitter och bubblar i luren, jag som väntar på att min mamma ska ringa men det får tydligen vänta ...ikväll blir det EV fotboll, det är Sverige - Usa som spelar det är tydligen landskamp ibland kan det vara kul att se på ibland inte vi får se.

Nej nu känner jag att det rycker i kaffe tarmen måste ha kaffe NUUUUUUUUUUUUU hihiih.

Hoppas alla har haft en underbar dag samt att alla ni som har varit nervösa för ngt ni skulle gjort idag lyckades bra med det ni skulle göra... och att alla som kände att denna dag kommer bli en låååååååång och tråkig dag, fick en ljuvlig dag..kanske till och med att det hände ngt så pass bra att det kommer bli en dag att minnas.

ja nog skrivet för ikväll....nu e det dags att koka coffie

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback