Det gick fort över..

jag känner mig inte alls så dålig idag...kände mig as vissen igår kväll när jag gick och lade mig för natten, kände att jag kommer säkert få gå upp inatt..för min mage bubblade frenetiskt...usch säger jag bara..Men icke jag fick sova hela natten :) helt underbart..har fortfarande feber men inte så mkt som igår så det känns bra..har tvättat en maskin vit tvätt..ska sortera den andra tvätten nu också men jag lovar att det blir en mkt lung dag idag...jag funderar på att ta och sticka lite på jonas överaskning som han ska få av mig..e inte helt klar med den men hoppas på att bli det snart...

Ute så regnar det så himla tråkigt vill att det ska komma snö snart..jätte tråkigt att det regnar ute...Jonas kollar på skidor , det är ngn tävling där snöar det som bara den...men inte här bara en massa vattenpölar på backen :(

Nej nu ska jag lägga in tvätten i garderoben (den torra altså ) hahaha......


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback