alla hjärtans dag

ja idag är det alla hjärtans dag..idag när jag gick upp hade jonas redan åkt till jobbet..på spegeln i badrummet hängde det två miranda nallar som satt i en slänggunga med en text under..blev så överaskad och glad, ni som käner mig vet hur mkt jag älskar miranda nallar....så det var som en morgongåva.
Idag efter jobbet så åkte jag och köpte rosor och ett jätte fint kort till Jonas...med en kärleksförklaring*romantik* och sen så köpte jag mat..vi äter hemma istället och dricker gott rött vin till maten

maten blir: Fläskfile, klyftpotatis, kantarell sås, brynta championer, marinerade vitlöksklyftor, sallad
till det blir det rött vin. till kaffet blir det en god kaka...sen blir det kärleksfilm med gelè hjärtan och andra hjärtan....när det e en sådan här dag får man unna sig.. och det tycker jag man ska göra då om man är en sådan som jag som älskar att fira denna dag.

Väntar på Jonas, jag ringde honom för han brukar vara hemma för ca 30 minuter sedan i vanliga fall..ringde honom han sa: ja men jag är lite sen idag så han kommer väll vad det lider..men jag kan inte börja med maten eftersom han har köpt potatis som jag glömde köpa...

Nej nu ska jag förereda lite..

ömskar er alla en underbar alla hjärtans dag

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback