Anja Person

Anja är helt otrolig vilken kvinna..guld igen!!! GRATTIS GRATTIS !!! 3 GULD I VEM I ÅRE! det visar att vi tjejer kan...det är verkligen helt jävla otroligt. Jag och Jonas har varit ute och gått sen så gick vi till Ica Kvantum och handlade mat det blev: Kyckling, lax fileèr m.m.så nu har vi så det räcker ett tag iallafall.
Ikväll ska jag spela Bingo Lotto Jonas vägrar spela fast jag känner att gör man inte det hur ska man annars kunna vinna? visst det är väll inte det roligaste man kan göra men men vad gör man ngn gång ibland skan man faktiskt göra det.

Åter igen Anja du är Historisk!...

Idag ska jag lagaköttfärslimpa med potatis, sås och Lingon..en riktig husmanskost det e verkligen super gott iallafall...

Imorgon är förskolan stängd, då ska vi ha planeringsdag på jobbet...

Idag har jag och Jonas haft samtal på morgonen/f.m..tack sara för att du sedan lyssnar på mig efteråt.....

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback