Bingolotto

Jo det e sant..Tove sitter med en lott i soffan och spelar Bingo Lotto..jag känner att ngn gång måste ju bli mit är tur att vinna...alla andra kan ju tydligen vinna varför kan inte jag vinna för? de är orättvist tycker jag iallafall.. Har idag ätit suschi till middag mmmmm vad gott det är.har en jätte god suschi resturang här nere på torget..den e verkligen super god.

Som snacks ikväll blir det färsk annanas mums det e så syrligt och gott mmmmmmmm..finns inget bättre än en färsk annanas. Det slår verkligen mkt.

Imorgon är det jobb..fast både Molly och Lottis är hemma imorgon också...då båda ligger hemma i influensa..tycker verkligen super synd om dem.Hoppas att det är lungt imorogn på jobbet...kanske är några barn som är hemma också..eftersom jag är själv så kommer jag att att få in 2 vikarier...hoppas de är bra...nu låter jag jätte kritisk men ibland jobbar man faktiskt bättre själv en med vikarier, fast jag ska inte dömma...

Ja ja hoppas alla får en riktigt trevlig kväll...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback