Ciao ciao

har kommit hem från en underbar middag med jonas och mamma och pappa..mmmm vad gott det var..ni som älskar italiensk mat måste besöka denna underbara resturang med en mat sm är såååå goooood.
De e specialre på vedungs pixxa samt pasta...jag åt frutti de mare, mamma åt de samma, pappa åt scampi pasta och Jonas ngn oxfilè med kar johan svamp pasta...till det e gourme vin mmmm..efterätt blev det tiramesou och kaffe...ja ni hör ju själva...det var så det vattnades i munnen..


ska kolla på Hjälp, återkommer i pausen..Nu är det reklam paus....jag blir så trött på all reklam om programmet är 30 minuter så går det åt ca 10m inuter till reklam vilket gör att programmet egentligen bara är 20 minuter. dåligt dåligt.

Imorgon ska jag träna..antingen jympa eller spinning har inte bestämt mig ännu...ick ju förra veckan en yoga matta av min syster..och nu ha rjag fått 2 yoga skivor en av min mamma och en av min syster..så nu ska det bli yoga av här hemma...


UNdrar vem som åker ut ur let`s dance ikväll...jag hoppas på Lasse Brandeby men det lär det ju inte vara om folket inte kan inse att där en tävling där man ska rösta fram de som dansar bäst inte de utan taktkänsla....


kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Idapida

Håller helt klart med om Lasse B! Kan han inte bara gå å gräva ner sig??

2007-02-23 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback