Grym träningsvärk

Aj aj aj aj aj ja det e det som jag säger helta tien nu..gör ont i kroppen när jag ställer mig upp, sätter mig ner, lägger mig ner ja i stort sätt allt jag gör. Och den smärtan beror på att jag var på skivstång igår på friskis och svettis....kändes helt underbart och nu känner man verkligen att det har tagit men ack så jädrans ont det gör.. och idag så var jag på spinningpass på kungsholmen det kändes verkligen att jag hade ont i kroppen eller träningsvärk smärta....men jag tog i allt vad jag hade att ge i dag trots smärtan..och det var verkligen ett super bra pass..ska helt klart gå på det mer gånger.

Nu sitter jag och väntar på kaffet som jonas kokat..mums vad gott det ska bli e verkligen super sugen på kaffe..e grymt trött idag...Åååå vad jag vill ha vår orkar inte ha vinter längre...det gör att man blir trött.

Idag ringde Annika från sin lediga dag och sa att hon flaggar för att hon ev e sjuk idag..hon är jätte förskyld samt känner sig jätte varm troligtvis feber....+ att Madde också e sjuk...stackars dem..hoppas hoppas att jag inte får det. Så imorgon blir det att öppna igen..snacka om övertid denna månad :)

Nu ska jag dricka kaffe..Jonas får hämta kaffet åt mig då jag har problem att resa mig idag...
Det e rätt underligt först vill man ha träningsvärk så att man vet om det har tagit , sen när man får denna smärta till träningsvärk så vill man bara bli av med det.

Imorgon blir det att vila från träningen iallafall...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback