Influensa

Stackars Lottis idag fick hon gå hem från jobbet efter lunchen hon har fått influensa :( aldrig sett henne så dålig hoppas hon blir frisk snart...Hon är som jag är aldrig hemma från jobbet vilket innebär att vi så gott som alsdrig är sjuka..men som Molly sa idag på jobbet..man är väll inte med än människa det e ju mäsnligt att man blir sjuk ngn gång...hoppas jag itne blir sjuk...fast min hals träter..hoppas det går över...

Jonas och jag har städat idag..eller jonas håller på med det sista som är skurning av golv..sen e det klart..vi har även bäddat rent idag såå skönt att krypa ner i nybäddad säng och nya lakarn mmmmm vad gott det ska bli att göra det senare i afton.

Imorgon börjar jag halv åtta..skulle egentligen börjat 8, men eftersom Lottis e sjuk så snappar jag hennes tid..ngt måste ju öppna på morgonen eller hur?

Snart är tvätten klar..måste hängas upp...föstår inte hur ofta man tvättar egentligen..typ jämt...tycker vår maskin går på i ett...


ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback