lista

10 favoriter:
Färg: Gul
Mat: Suschi
Band: Lars Winnerbäck
Film: skräck eller en riktigt rolig komedi
Bok: Inte utan min dotter..
Sport: Hästsport
Årstid: givet att det e sommaren
Veckodag: Lördag
Glassmak: lakrits
Tid på dygnet: kvällen.

9 för tillfället:
Humör: träningssugen.
Smak: apelsin
Kläder: myspants
Bakgrund: tyst och stilla
Nagellack: inget
Tid: 16:01
Omgivning: värmeljus
Irritationsobjekt: tofflar

8 första:
Bästa vän: Johanna
Screen name: Tovsingen
Husdjur: dammnråttor
Piercing: naveln
Förälskelse: älskar min jonas
Musik: new kids on the block
Bil: Inte skaffat mig någon egen än..
Kyss: med Mattias på lågstadiet

7 senaste:
Cigarett: Hm, när jag festade för ett tag sen.
Mat: filmjölk
Dryck: mjölk
Biltur: Till tågstationen i Norrköping.
Kyss: imorse med min underbara älkling
Spelad låt: Justin Timberlake - What goes around
TV-program: vänner.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja, det har man väl hunnit med.
Blivit arresterad: Nej så illa har det inte varit.
Badat naken: Mmmmmm
Varit med på TV: aldrig.
Kysst någon du inte känner: Ja förr i tiden :).

5 nej tack:
Kläder: Jeans med hög midja.
Mat: Lever
Musik: där de bara skriker och hör inte va de säger :)
Dryck: whiskey
Personlighetsdrag: för självgoda

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Kollade på TV, pratade i telefon, skrev blogg, sov.
Du kan höra just nu: min kurrande mage
Du inte kan leva utan: Vänner, kärlek, musik & mobilen, träna
Du gör när du har tråkigt: surfar, smsar, tittar på tv

3 personer:
Du kan berätta allt för: Sara
Du tycker om: alla vänner, Jonas, min familj, mitt jobb m.m.
Du inte gillar: nämner inga namn.

2 val:
Kaffe eller te: vad vore livet utan kaffe???
Vår eller höst: Vår, dessa härliga känslor..

1 önskan: ja vad kan det vara??? hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback