Natt på museèt

Ja igår kväll var jag och älsklingen på bio, såg natt på museèt den var verkligen bra och riktigt rolig, trodde det vara skulle vara en äventyrs film men så var inte fallet det var faktiskt komedi också. 3e natten på rad jag sover och inte drömmer mardrömmar eller andra konstiga drömmar...Ååå vad skönt det är. Idag börjar jag 08:00, jobbar till halv fem sen ska jag träffa Anna Möllberg numera Edling....imorgon ska vi ha APT på jobbet hmmm undrar vad vi ska prata om imorgon...återstår att se..får inte att glömma Sex and the city avsnitten och lämna den boxen till Lottis , så att hon förhoppningsvis har med sig nästa del till mig idag :) .

Börjar bli förskyld igen ovanligt? nej inte alls..fattar inte varför jag måste bli det hela tiden för..inte så att jag e sjuk, men allmänt snorig usch!!!!

nej nu ska jag kila och borsta tänderna, bädda sängen och bege mig till jobbet...


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback