nya träningskläder

sitter och funderar över vad jag ska ska skriva...sitter nu och e lite trött , trött i kroppen har varit och tränat idag as skönt..införskaffade mig nya träningskläder idag..det var behövligt tyckte iallafall jag :)sen bagav jag mig till friskis och svettis träande först kondition sen styrka..hoppas verkligen att jag har träningsvärk imorgon annars blir jag sur :(..och det vill jag inte bli..

Öppnade imorse och öppnar även imorgon bitti :( pust..men men imorgon slutar jag tidigt klockan halv tre..
Håller på att tvättar nu..mörktvätt upptäckte att allt låg i tvätten så då är det bara att sätta igån och tvätta.

imorgon kväll blir mys att äta med älsklinge och mamma och pappa på resturang som heter ciao ciao som ligger på karlavägen 8.den sägs vara jätte god iallafall.

nu ska jag se om tvätten e klar


see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback