sjuk

Ja jag kan säga att jag har glömt bort hur det känns att vara sjuk då jag aldrig är det, och med aldrig kan jag säga att det stämmer...vet inte när jag var sjuk senast kan det vara1,5år sedan?jag har nu feber och ont i öron, hals och huvud..det kan vara kroppens sätt at säga nu får du lugna ner dig Tove! jag tror det iallafall... pratade med min mamma hon sa: Nu måste du vila !och det e sant..det är sällan jag/vi har ngt inplanerat..samma sak var det med den här helgen vi var bjudna till Masoud på middag med hans fru och det fick Jonas ringa och tacka nej till idag..vi som verkligen hade sett fram emot detta men vad gör man?

sen ringde Masoud till Jonas och sa: Du behöver inte ta med dig matlåda på måndag jag har så det räcker och blir över...kan tänka mig att de har lagat massa mat där hemma i Upplands väsby.Men vi får åka till dem en annan lördag istället...

Nu så är Sofia och Jan på Kanarieöarna..gud vad mysigt de ska på kärlekssemester... hihii
och den 9:e mars åker Jess och Nicke till Thailand i 2 veckor...ja jag e avis verkligen avis..vill också åka på kärlekssemester med min älskling..ska spaaaaara pengar *tjingtjing*

nu ska jag slappa i soffan och bli frisk..om kroppen kan fatta det...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback