tacos...

idag blev det tacos till middag...det e verkligen gott och med massa goda grönsaker. Idag på jobbet har det varit bra..bara haft 2 barn idag också..fast imorgon är det ett par föräldar som har flaggat för att deras barn kommer så då blir vi som jag vet 4 barn. Stackars Lottis och Molly som fortfarande sjuka...verkligen dåliga har de varit..vill inte bli sjuk, får inte bli sjuk. På fredag skall jag och Jonas ut och äta med mina föräldrar och på lördag kväll ska jag och Jonas på RENT...och på söndag ska jag till Sara och barnen..mysa med Pontus och Smilla...

Läser min udnerbara bok som heter...Låt den rätta komma in...as bra bok som ja grekomenderar starkt. så se till och läs den..

Jonas håller på att skrua golv..jag dammar och jonas dammsuger och våttorkar när vi städar..det e rätt skönt att dela upp städningen så slipper man göra det själv..

Hoppas alla får en trevlig kväll...


kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback