varför blir man så???

jag har alltid undrar varför man blir en toffel bara för att man får en pojk/flickvän? jag kan inte riktigt förstå det..jag har aldrig varit så...många talar om hur viktigt det är att man är med sina vänner och inte blir allt för fast med sin pojk/flickavän...för vänner är verkligen så viktiga..det ruggiga i detta är att de som säger så mest, e de som har blivit så.. förut kunde vi alltid ses, hänga , äta middagar m.m. you know everything,,vad har hänt????  jag tänker inte vara den som ringer och sms:ar om att ses..pallar verkligen inte det...det borde ligga i bådas intresse...gaaaaaaaaa blir så irriterad..och när man frågar så blir svaret: ja måste bara höra vad han/hon ska göra först...men hallå vad är det som egentligen händer??? fattar verkligen inget...
och så hör man: men ni bor ju tillsammans det gör inte ni, ni kan ses jämt??? men hallå vad har det med saken att göra..????
Visst att man är nyförälskad m.m men man kan ju inte bara vara med sina vänner när ens partner är borta...blir faktsikt riktigt ledsen...och så många är så..
Hur länge orkar man?? ja jag vet inte..jag har sagt iallafall att nu ligger bollen hos dem..så får de avgöra..jag har sagt mitt känns det som..

ÅÅååå vad skönt det var att skriva av sig...
Kaffe time snart, e mätt har ätit fiskbullar i hummersås och potatis....gottit värre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback