Bli sjuk?

Nej det vill jag inte har inte tid med att liga hemma och vara sjuk, men nu har jag ont i huvudet och ont i halsen, vägrar att bli sjuk...men jag tror att huvudvärk kan vara spänningshuvudvärk och halsen kan jag få ont i ibland då jag har stooooora mandlar som alltid e stpra och ibland blir de extra stora.
JObbet idag var bra bara bra, det e såååå skönt at t cykla till jobbet man e så mkt piggare när man börjar jobba...idag hade ja gpå mig jeanskjol, strumpbyxor och tröja, fast när jag kom till jobbet så könde jag hur det blåste kallt på benet...då hade det gått ett jääääättttttttttttttte stoooooooooooooooort hål på ena sidan av strumpbyxan, ja ja inte mkt att göra...tur att jag hade ett parm extra strumpbyxor på jobbet i skåpet...

nu ska jag läsa lite....
godnatt

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback