Fredag!!!!

Äntligen fredag! det har varit en lång dag på jobbet eller hag stängde idag därför kändes den extra lång. Började nio och slutade fem så lång blev den inte egentligen om man tänker efter. Ficka massa beröm av chefen idag för vår avdelning, känns jätte skönt, så på tisdag ska jag, lottis och Molly hålla i biten om lärmiljö :) känns hur kul som helt, chefen vill att de andra avdelningarna ska inspireras av oss hihih ja vi e ju sååååååååååå braaaaaaa...
Idag efter jobbet så åkte jag och hämtade ut min och jonas dop present till Smilla.det blev verkligen jätte fint.Hon i affären sa: Men rider inte du? jag svarade: jo det har jag gjort men har ett litet avbrott..men söker efter häst, hon sa: ja för du mailade mig om en medryttarhäst men jag hade redan fått svar då av en annan. Hon kände igen mig på mitt namn, hur ofta händer det?

Igår vad jag hos Sara m.familj smilla och Pontus e såååå underbara  love them....på söndag e det dop *längtar* kommer bli jätte fint.

Nu ska jag se på let`s dance med min älskling

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback