godmorgon alla pigga?!

Hur många e egentligen pigga när klockan inte ens har slagit sju?jag e inte pigg eller jag försöker vara pigg...ska börja mitt nya liv med att cykla till jobbet...ska inte köpa mer månadkort, om det inte skulle komma mer snö förståss men det hoppas jag verkligen inte...då jag itne köper kort så måste jag cykla varje dag till jobbet, vilket ger grym motion...så om man tänker att jag cyklar till jobbet varje dag, så borde jag snart se resultat lr? hoppas det iallafall...cykla e faktiskt bland den bästa fettförbränningsmetoden...så ska jag göra så att jag cyklar på fastande mage, då det förbränner bättre och äta frulle på jobbet :) ja det kan man nästan se som ett nyårslöfte fast ändå inte eftersom jag bestämde detta efter nyår...och jag ser det mer som ett mål i mitt nya liv. Det ger inte heller bara motion det gör att jag är relativt piggare när jag kommer till jobbet...inte illa en att sitta och häecka i tuebn bland alla bacieller och varma människor  som svettas..och se dem i halesen då de gäspar så pass mkt att man ser vad de har ätit till frukost.
nu ska jag dricka kaffe...så att jag piggnar till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback