hemma igen

Ja nu e man hemma igen, jag och jonas har ju varit hemma hos mina föräldrar i Finspång, det var jätte mysigt verkligen en toppen helg. Åkte i fredags eftermiddag, min pappa och min kusin Lena mötte upp oss i Norrköping, sen så åkte vi bil hem till finspång eller Ljusfallshammar...hemma var det as god mat som mamma hade gjort, hon hade dukat upp så fint både i salen och i köket förrätt i köket och varm och efterätt i salen..älskar er mamma och pappa ni är underbara...
Igår (lördag) gick vi alla utom Lena på långpromenad till Afrika snacka om underbart väder och ..ÅÅååå vad jag älskar landet det e verkligen underbart...Ååååååååååååååå vad jag vill vara mer på landet längtar til sommar då vi kommer vara en vecka i Afrika..asa skönt...
ikväll blir det mys massa med älsklingen vi ska se på film och bara ta det lungt...
imorgon e det jobb igen och  alla barn kommer tillbaka :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback