Måndag - ingen bra start på dagen

Denna dag började inte bra..väckarklockan ringde halv sju...jag tänkte jag snoozzar fem minuter till...fem minuter blev tillslut 48 minuter SHIT tänkte jag när jag såg att klockan var 07:18...jag som skulle börja klockan 08:00 ..jag tog en jätte snabb dusch sen så ringde jag Kerstin som öppnade imorse och berättade min incident..hon sa: Tove ta det lungt, det blir inte bättre av att du stressar..utan du kommer när du är klar!!! Förstå vilken fantastisk kollega man har hon gjorde mig lugn...fast jag hoppade över frukosten och köpte en vv yogurt och en banan på pressbyrån istället..Jag var på jobbet klockan 08:05 med andan i halsen...mina gullungar blev glada när jag kom ut och alla kom de fram  och skrattade: Hej Tove hej Tove!!!! Ja dom får en verkligen att bli glad....sötnosarna.

Nu har jag och Jonas avnjutit en god måndagsmiddag den bestod av torsk i ugn med krossade tomater, lök kräft ost m.m. och till det så serverade jag fullkornsris Mmmmmmmmmmmm vad gott det var...Klockan 19:00 börjar mitt älskade program F.R.I.E.N.D.S...så det blir att slappa i tv soffan...
koka kaffe och bara slappa känner att det e det ända jag paller med idag efter denna stressade dag...börjar dagen på detta sätt så håller det i sig hela dagen...

kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback