Ny dag

har sovit så jävla dåligt..drömt om jobbet om massa saker, det var verkligen en stressig natt...börjar 8 idag behövde egetnligen gå upp fören klockan halv sju , men jag äter nu frukost och kan verkligen inte sova...funderar på att åka tidigare till jobbet.... Lottis öppnar idag..åka och bubbla lite  med henne innan jag ska ut och ta emot barnen...låter som allt är helt fel, men så e det inte...just nu frågar jag mig? förstorar jag upp allt eller????? men man har väll rätt att tycka vad man tycker...
och jag e trött på att vissa hela tiden måste haka upp sig på vissa ord man säger GAAAAAAAAAAAAA stop!
fan vad jobbigt det e att vara irriterad på detta det tar min energi!!!

hoppas alla ni andra får en bra dag..det tänker jag ha iallafall :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback