Dagen efter bröllopet

Igår vad det bröllop som ni kan se på några bilder nedanför...ett vackert trädgårdsbröllop..vi var alla bekymdrade över regnet om öste ner..men när sara och daniel väl skulle viga sig så försvann det, visst det var inte solsken men regnet öste iallfall inte ner... Ååååå vad fina det var. Ett mycket fint och lyckad bröllop... dom fick massa fina paket...av mig och Jonas fick dom en kokbok med sallader från medelhavet samt en dressingmixer från Jamile Oliver. Inatt har de sovit i Hässelbyslott.. :) hihih vad överaskade de blev....Jenny hade berättade det för oss innan det var därför de hämtade upp oss i Vällingby och inte i Brommaplan.

Smilla och jag gosade massa..hon är verkligen såååååååå underbart. Och Pontus har verkligen också vuxit massa...gossig han e.. Sen var även deras lilla kusin Julia där hon är verkligen så lik sin far Peter *tihi*

Idag åker de till Turkiet..jag och Jonas hoppas ni får 2 undebrar veckor där nere och bara njuta.

Idag ska jag träna spinning, samt ikväll ska jag och Jonas på bio , filmen heter the reaping. läs om den på www.sf.se..

Nu ha rjag inte mer att skriva

kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback