Häng i Prästköp

har idag tillbringat ca 6 timmar hos Tessa och henns Embla i Prästköp, vi har varit ute och gått i rask tak i ca 50 minuter..och goas med Embla, kollat på gamla kort från förr ,druckit kafffe och ätit Tessas goda chokladkaka mumms vad god den är.
Väl hemma så ska jag snart äta middag med far och mor, sen blir de tnog att sitta i soffan och läsa boken en klass för sig..vädret ute är inte alls så kul regent öser ner och min första semesterdag har inte visat den bästa sommarväder sidan.
Ikväll ska jag ev sova i sommarstugen, får se vad jag bestämmer mig för.
Imorgon blir att gå rask promis med Tessan och Embla igen resterande dag vet jag inte..skönt att inte ha massa saker inplanerade utan ta var dag som den kommer.

På lördag morogn kommer älsklingen till Norrpan då ska jag in och hämta honom vid stationen vid halv åtta på morgonen. På lördag kommer även Sara m.familj hem från Turkiet gud vad jag saknar henne och barnen...massa..kommer inte få träffa denm förren vi kommer hem från härnösand den 7:e augusti..hoppas hon skrev in det i sin almanacka....eftersom vi kommer att åka direkt från fimpan till Härnäösand med bara en natt i sthlm kommer vi inte hinna ses :( men men som sagt vi kommer ju hem måndag den 6:e augusti så den 7:e har vi pratat om att de ska komma till oss...


Så nu håller vi tummarna att det fina semester vädret kommer att komma imorgon :)

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback