Hemma en snabbis i sthlm

Ja nu är man hemma i stockholm igen efter att varit i 2 veckor i finspång. Haft det helt underbart härligt hemma. Badat, solat, grillat, varit på Kolmården, handlat i vingåkers outlet, shoppat i Norrköping, haft besök av Jenny och Jimmy över denna lördag-söndag..kul när det kommer ner folk och hälsar på.
messade med Sara idag hon berättade att Elin och hennes dotter Linnea hade varit och hälsat på henne idag och att hon var jätte söt, det kan jag verkligen tänka mig att hon är.
Sitter och försöker att lägga in bilder på datorn men det går trögt, så nu måste datorn renas lite,,,,

Imorgon bär det av till Norrland och Härnösand, Sundsvall samt Allsta.är borta i 2 veckor kommer hem den 6:e augusti igen till Stockholm.Får se vad vi ska göra för spec...har iallafall inhadnlad 3 nya pocketböcker på pocketshop på centralen.

Längtar till den 7:e då vi kommer hem från semestern, så kommer nog Sara och familje till oss på middag :) saknar dem såååååååååå.

Sitter och lyssnar på en jätte fin och jätte ledsam låt som jag fick på min mobil...det är en pojke som pratar i en låt , han pratar med sin pappa som är i himmeln, pappan omkom i world trade center...den är verkligen så fin...man får verkligen tårar i ögonen när man lyssnar på den låten, till och med Jonas tycker att den är as fin och mkt ledsam...ja han har verklige känslor min lilla darling.

Nu ska jag kolla på bilderna som jag har tagit under veckorna....

kram kram så hörs vi i augusti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback