Måndagen närmar sitt slut

ja snart är det slut på denna måndag vilket innebär snart bara 4 dagar kvar att jobba innan jag går på semester..men jag kan tänka mig att dessa dagar kommer att gå sååååååååååå sakta..
Idag har det städats efter jobbet samt träning...
Efter vi hade ätit middag så begav vi oss på en promis ner till HUvudstad badet, inte för at bada utan för att sätta oss vi vattnet och njuta av en glass i sommarvärmen.
När jag skulle sätta mig ner så fastnade jag med mina flip flop i ngt så vänster flipp floppp gick sönder :( gissa om det gjorde ont att gå barfota hem på sten hela vägen...de sita 100 metrarna kunde mina fötter få nudda gräs...

Jag har även lämnat in vår kamera på lagning på Webb hallen, det var sjukt mkt folk där inne och det var inte direkt svalt i denna lokal..puh.
Efter träningen idag när jag skulle cykla hem så kändes det som om det hade gått punka på mitt bakhjul...jag pumpade lite men det pös ut bubblor...väl hemma så tog jag med mig mn älskling ner i cykelförrådet för att inspektera hjulet hade jag rätt hade det gått punka? NEJ det hade det inte , och tur var väll det....

Sitter nu och väntar på att vädret ska komma på nyheterna så man får se vad det ska bli för väder imorgon och framöver.


godnatt sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback