Semester i fullaste drag

igår var jag och Jonas ute på sjön och åkte med motorn det var jätte mysigt, det var helt vindstilla på sjöön och fåglarna kvittrade riktigt romantiskt bilder kommer senare.
Igår anlände även min syster hit på kvällen, mamma och pappa var och hämtade henne i sthlm då de även var med henne och kollade på en lgh....
Idag eller ikväll ska vi fira henne också då hon fyllde år den 28:e juni men hon var i frankrike då.
Så det ska bli riktigt trevligt med födeölsedagsfirande i efterskott.

Dom har sagt att det ska bli åska idag vilket jag börjar tro på mer och mer då himlen börjar bli mörkare och mörkare.

Idag ska ja goch jonagå till Em möbler det ligger ca 5 minuter från mamma och pappa..men om det åskar får vi väll ta bilen..

Nu har sara m.familj kommit tillbaka till stockholm från Turkiet...längtar sååååååååååå mkt efter dem...Sara sa att Smilla håller nu på att lära sig krypa...gullunge...

Gud vad mörkt det är ute hoppas inte ovädret håller på allt för länge om det kommer att komma hit...då blir det nästan till att sätta sig i bilen.

På torsdag ska jag och Jonas till Kolmården. :)

kram sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback