En lång power nap

Solen har verkligen skinit över hela vår vackra stad hela dagen.. Lottis och jag tog med barnen på en långutflykt idag till Haga parken verkligen underbar utflykt  och jag lyckades såklart att bränna mina axlar...jag sa till mig själv: nu ska jag bara sitta en liten liten stund i solen Ååååååååå va dskönt det är..och japp när vi kom tillbaka till förskolan så sa alla..glömde du solskyddsfaktorn eller? jo tack det gjorde jag...så imorgon ska jag smörja den på mina axlar, tur är iallfall att jag inte har ont.

Ikväll ska min syster sova hos oss men vi har inte hört ett ljud från henne men hon ringer väll hoppas jag, så att man vet när hon kommer.

Idag när jag kom hem från jobbet och hade ätit mat så tog jag mig en powernap fast inte så kort som den ska vara utan 40 min istället...mmm ja jag var trött så det behövdes kan jag lova...
Och min bettskena e borta jag har tappat bort den i sänge och nu e den spårlöst försvunnen hmmmmm......
så nu måste jag leta..

kram kra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback