Härnösand - Stockholm

Ja nu e man hemma i storstaden igen. Har varit och besökt jonas mamma tillsammans med Jonas såklart. Vi har varit i Alsta som ligger i närheten av Kramfors. Där jonas mamma Ulla-Britt är uppväxt. Vi har haft en superduper mysig helg och bara tagit det lungt. Ätit god mat och druckit gott... Jag har legat i solstolen och solat så nu börjar man få en relativt bra solbränna.
Snart är det bröllop för  våra underbara vänner Sara och Daniel...kommer bli ett sååååååå fint och vackert bröllop..gissa om jag kommer att gråta , ja jag är väldigt blödig...ni som känner mig vet det.

till och från härnösand tog vi oss med Ybuss.
www.ybuss.se  bussresan hem gick fortare, det känsdes som så iallafall. Jonas hade med sig sin bärbara dator så vi hade på den och såg på film samt var ute på nätet då Ybuss hade internetanslutning på hemresan i den bussen. Så det var schysst.

Nej nu ska jag snart borsta tänderna..imorgon börjar jag klockan 09:00 jobbar till 17:30...

godnatt


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback