Minigolf och shopping

idag vaknade jag klockan 10:00..rätt pigg faktiskt trots att jag var hemma klockan 03:30 imorse..Lottis och jag var på Snaps efter att suttit på hennes balkong...en lyckad utgång...mkt dans blev det och en hel del skratt..så jag kan sumera den som kul...när jag kom hem och lade mig så slockande jag direkt..
Idag har jag och min darling städat lägenheten eller det var mest jag som städade, Jonas gjorde massa andra saker...sen sp bestämde vi oss för att åka ut till Frösunda i Solna och spela minigolf...
och jag kan lova er att jag tillhör väll inte eliten i golf...Jonas fick 64 p och jag 79p...om man säger så här det märks inte att jag har fotfollsproffs i min släkt...jag har verkligen fått ens ngn liten fotbolsgen...Verkar som om kusin vitamin fick allt...

Jag har shoppat min klänning idag till bröllopet... och Jonas köpte ett par skor och en jätte fin pikè som han ska ha till sina shorts.

Ska ta en liten powernap innan jag ska böjra med maten...om man säger så solen och utgång sätter sina spår...fast det är det värt ibland...


see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback