Sveriges nationaldag

Japp idag e det Sveriges nationaldag men inte nog med det. Jag och Jonas firar 4,5 år också så idag blir det dubbrlfirande :)...det e sjukt varmt ute. Jag ska åka till gymmet snart ska bara dricka upp mitt kaffe...ska även ut och gå och sola idag med tror jag minsann..ska höra med älsklingen vad han vill göra idag...

Ska nu boka en tågbiljett hem till mamma och pappa nu...åker hem den den 6:e juli till dem..
Snart är det bröllop också för Sara och Daniel..jag måste på allvar nu bestämma mig för vad jag ska ha på mig..undrar om Jonas ska ha på sig det han nämde häromdagen....det e fint iallafall.

Tycker så synd om Molly. Igår så fick hon gå hem från jobbet för at hon fick 38.1 graders feber det e verkligen såååå synd om henne...Jag skickade ett sms nyss till henne får se om hon orkar svara,  vill inte ringa ifall hon e totalt däckad.

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och boka tåg...

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback