svettig...

..trot s att klockan inte är mer en 07:07...jo det börjar bli riktigt varmt i lägenheten...jag skojjar inte...skönt att komma ut snart...undrar hur varmt det kommer vara på gården idag  varmt antar jag.....går nog iväg med the children där det e skugga. och svalare.

idag efter jobbet ska jag till universitetet ska få tillbaka tentan och ha tentagenomgång...få dommen...bävar för Ig vill att det ska gå bra...har ingen lust med omtenta men vad gör man ?
Kul med internet tävlingar, får alltid en massa roliga tävligar på min mail...men varför vinner man aldrig då? tycker jag e med på så många tävlignar, fast det är väll lika stor chans som att vinna på trav, trisslott osv.

nu ska jag borsta tänderna....


kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback